Reklama i sztuczna inteligencja
Reklama i marketing to ogromna branża, która wpływa na gospodarkę, społeczeństwo i kulturę na skalę światową. Jest to obecnie jedna z najważniejszych branż, odpowiedzialna za wszystko, od żywności, przez modę, po technologię.
Marketingowcy mogą wykorzystywać maszyny wspomagane sztuczną inteligencją do rozwijania swoich pomysłów. Maszyny te są w stanie tworzyć treści dla marek zgodnie z ich potrzebami i preferencjami, ułatwiając markom dotarcie do docelowych odbiorców.
Przyszłość reklamy
Branża reklamowa przechodzi okres transformacji. Era cyfrowa przyniosła ze sobą zmianę w sposobie interakcji z marketingiem i reklamą. Doprowadziło to również do zmian w treściach produkowanych przez te branże.
Granice między mediami tradycyjnymi a cyfrowymi zacierają się, co daje reklamodawcom i marketingowcom wybór najlepszego kanału dla ich strategii marketingowej.
Marki wykorzystują teraz kanały marketingu treści, takie jak YouTube, blogi, media społecznościowe, podcasty i inne, aby zaangażować odbiorców, a tendencja ta rośnie. Reklama cyfrowa odgrywa obecnie dużą rolę w tym, jak marki budują swój image– lub, co ważniejsze, w jaki sposób konsumenci postrzegają te marki i co o nich myślą. Przyszłość zapewne jeszcze bardziej rozwinie marketing w tę stronę, a nam pozostaje tylko patrzeć.
Odwiedź również: https://serwis.atm.pl/2021/08/16/reklama-biznes-i-si/